STRESSZ, VIZSGADRUKK ELLEN A LEGJOBB MEGOLDÁSOKKAL!

Ügyfélszolgálat

Kapcsolattartó: Brandenburg Ottó Ferdinánd

Telefonszám: 06-30-828-2791

E-mail: info@mentaltuning.hu

Ügyfélszolgálat: 11:00-16:00 h-ig

Nyitvatartás:
NON-STOP

Megosztás

Cikkek - Jó tanácsok

Nyolc dolog a C-vitaminról, amit talán Ön sem tudott

2017.11.08. Nyolc dolog a C-vitaminról, amit talán Ön sem tudott

Ha meghűlünk, azonnal elkezdjük kapkodni a C-vitamint marékszámra, de vajon mindent tudunk erről a rendkívüli anyagról? Ezúttal az érdekességeket szedtük egy csokorba

tovább

Gyász: így dolgozhatjuk fel

2017.11.03. Gyász: így dolgozhatjuk fel

Düh, harag, önvád – ezek a leggyakoribb érzelmek a gyászreakció során. Hogyan dolgozhatjuk fel a veszteséget? Miben segíthetnek a hozzátartozók?

tovább

Influenza: miért fontos ágyban maradni?

2017.10.31. Influenza: miért fontos ágyban maradni?

Sok folyadék és ágynyugalom - a két dolog, amit influenza ellen mindig javasolnak. Miért lényeges, hogy pihenjünk?

tovább

Miért nem szabad télen a lakásban kiteregetni a ruhákat?

2017.10.27. Miért nem szabad télen a lakásban kiteregetni a ruhákat?

Sokat mos és télen van, hogy a radiátorra tereget? Úszik a párában a lakás? Ez bizony nemcsak penészesedéshez, hanem egyéb egészségügyi problémákhoz is vezethet. Na de akkor hol szárítsuk a ruhákat? És mit tehetünk a betegségek megelőzéséért?

tovább

Gombócérzés a torokban, vagyis a globus szindróma

2017.10.25. Gombócérzés a torokban, vagyis a globus szindróma

Globus szindróma a neve annak a tünetegyüttesnek, amelynek lényege, hogy a betegek úgy érzik, a torkukban fájdalommal nem járó csomó, duzzanat van. Sokféleképpen írják le, a leggyakrabban úgy, mint egy gombócérzést, szorítást, idegentest érzést. Jellegzetessége, hogy evés vagy ivás után a panaszok gyakran enyhülnek. Tekintsük át ezt a témát részletesen!

tovább

TÉVHIT, HOGY VÉGIG KELLENE ALUDNUNK AZ ÉJSZAKÁT

2017.10.20. TÉVHIT, HOGY VÉGIG KELLENE ALUDNUNK AZ ÉJSZAKÁT

Manapság igyekszünk minél hatékonyabban aludni: lefekvés után lehetőleg rögtön álomba zuhanni, aztán egészen az ébresztőóra berregéséig úgy is maradni, hogy minél több pihenést szuszakoljunk bele az aktív napból kimetszett alvásidőbe. Az általános ajánlások szerint is hét-nyolc óra zavartalan alvásra kell törekednünk. Ennek ellenére több jel is arra utal, hogy valójában nem arra vagyunk programozva, hogy megállás nélkül ennyit aludjunk.

tovább

Mit tesznek velünk a frontok?

2017.10.18. Mit tesznek velünk a frontok?

Az orvosmeteorológia nyomában
Az időjárás-jelentéshez ma már hozzátartozik a várható fronthatásokról szóló híradás is. Természetes, hogy érdekel minket, hogy honnan veszik a szakemberek az időjárás és az élettani hatásai közötti összefüggéseket.

tovább

Őszi immunerősítő ősi kínai módszerekkel

2017.10.16. Őszi immunerősítő ősi kínai módszerekkel

Miért és hogyan kell a száraz tüdőt megelőzni? Mert a hagyományos kínai orvoslás (HKO) szerint ez az őszi, felső légúti betegségek egyik oka. A megoldás a konyhánkban van, mutatjuk, miből, mennyit és hogyan kell ilyenkor enni.

tovább

Belünkben van a második agyunk

2017.10.12. Belünkben van a második agyunk

A bélrendszerünk intelligensebb mint hinnénk! Egy nagyon érdekes kutatás látott napvilágot, aminek köszönhetően bemutathatjuk az immunredszer adrenalinját.

tovább

DÉLIG CSAK GYÜMÖLCS? EGY KÁVÉ IS ELÉG? 4 ÁLTALÁNOS TÉVHIT A REGGELIRŐL

2017.10.09. DÉLIG CSAK GYÜMÖLCS? EGY KÁVÉ IS ELÉG? 4 ÁLTALÁNOS TÉVHIT A REGGELIRŐL

A reggelinél is vannak szabályok, amelyeket érdemes betartani, ha azt akarjuk, hogy jobban induljon a napunk, és hogy lendületünk egész nap kitartson

tovább