STRESSZ, VIZSGADRUKK ELLEN A LEGJOBB MEGOLDÁSOKKAL!

Ügyfélszolgálat

Kapcsolattartó: Brandenburg Ottó Ferdinánd

Telefonszám: 06-30-828-2791

E-mail: info@mentaltuning.hu

Ügyfélszolgálat: 17:00-19:30 h-ig

Nyitvatartás:
NON-STOP

Megosztás

Az Omega-3 jelentősége

2012.04.17.

Az Omega-3 jelentősége

Egy régi mondás szerint „A hal az agy tápláléka".

Ez a tény ma már tudományosan is bizonyított, hiszen az agy egy része telítetlen zsírsavakból áll, különösen a DHA típusú zsírsavakból. Nemrégiben fedezték fel az agy DHA tartalma, és a mentális kapacitás közötti összefüggést is.

Az Omega 3 zsírsavak javítják az agyfunkciókat és serkentik a szellemi képességeket. Javítják az élettani funkciókat, csökkenthetik a harag, a szorongás és a depresszió kialakulásának lehetőségét. Mérsékelhetik az idegrendszer elégtelen fejlődéséből kialakult betegségek tüneteit, valamint lelassíthatják az öregedéssel kialakuló megbetegedések kifejlődését, például a szenilitást.

Az omega-3 esszenciális zsírsav, ami azt jelenti, hogy szervezetünk nem tudja előállítani, ezért kívülről kell beszereznünk. Lássuk, miért is olyan fontos számunkra!

Az omega 3 zsírsavak többek között az alábbi kedvező hatásokat gyakorolják az emberi szervezetre:

  • Stimulálja a megfelelő bőr és az egészséges haj növekedését (allergiás bőrbetegségek és a psoriasis, azaz pikkelysömör esetén első számú segítség)
  • Karban tartja a csontokat
  • Beállítja az anyagcserét (cukorbetegség megelőzésében nagy szerepe van)
  • Segít épségben tartani a női szaporodó szerveket
  • Vese funkciók segítése
  • Mellékvese segítése
  • Immunrendszer erősítése
  • Elősegítik a jó vérkeringést
  • Hozzájárulnak az erek rugalmasságának megőrzéséhez
  • Csökkentik a szívbetegségek, valamint a magas vérnyomás kialakulásának kockázatát
  • Természetes gyulladáscsökkentő hatással rendelkeznek, mely enyhíti többek között az ízületi gyulladás tüneteit
  • A szem vérellátásának javításával hozzájárulnak a jó látáshoz
  • Javítják a koncentráló-, feladatmegoldó képességet
  • Segítik a szellemi fejlődést -/ segít az idegrendszer fejlődésében
  • Közreműködik a készségek kialakulásában, fejlődésében
  • Közreműködik a koncentrálóképesség erősítésében
  • Javítja az alvás minőségét
  • Hatalmas szerepet játszik az agyi funkciók terén (hiánya hozzájárul a depressziós tünetekhez).

Kiknek javasolt az omega 3 fogyasztása?

  • Elégtelen keringés esetén
  • Várandósoknak vagy várandósságra készülő nőknek
  • Szoptatós anyáknak
  • Férfiak nemzőképességének fokozására
  • Gyermekeknek
  • Agyi és idegrendszeri problémák esetén
  • Szem problémák esetén
  • Krónikus fáradtság, mellékvese fáradtság enyhítésére
  • Depresszió esetén
  • Autoimmun és gyulladásos alapú (pl. izületi) betegségek esetén
  • Bőrbetegségek (ekcéma, pikkelysömör) esetén
vissza

Hozzászólások