STRESSZ, VIZSGADRUKK ELLEN A LEGJOBB MEGOLDÁSOKKAL!

Ügyfélszolgálat

Kapcsolattartó: Brandenburg Ottó Ferdinánd

Telefonszám: 06-30-828-2791

E-mail: info@mentaltuning.hu

Ügyfélszolgálat: 11:00-16:00 h-ig

Nyitvatartás:
NON-STOP

Megosztás

Mit egyen, aki A vércsoportú?

2018.02.01.

Mit egyen, aki A vércsoportú?

A vércsoport szempontjából három kategóriára oszthatóak a tápanyagok: jótékony hatásúak, semlegesek, és kerülendők.

Azért fontos ez, mert a táplálékok más-más vércsoporttal rendelkező emberekre máshogy hatnak. A vérünk határoz meg minket: a megfelelő táplálékok energetizálnak, immunrendszert erősítenek, megvédenek minket a betegségek kialakulásától, és segítenek a gyógyulásban. Vannak olyan ételek, amiket az egyik ember szervezete szeret, és a másiké nem.

a vér2

Az A vércsoporttal rendelkező emberekre jellemző, hogy nyugodt, kiegyensúlyozott természetűek, az étkezésben az állandóságot kedvelik. Szeretik, ha a feltételek nem változnak, és az immunrendszerük befogadó. Jellemzően a növényi alapú táplálkozás van jó hatással rájuk, a legtöbb vegán is közülük kerül ki. Emésztőrendszerük érzékeny, ezért erős, túl fűszeres és nehezebben emészthető ételeket nem javasolt fogyasztaniuk. Mivel a könnyed ételeket szeretik,zöldségeken kívül leginkább halakat éssoványabb húsokat – csirkét, pulykát – fogyasszanak. A lazac, a pisztráng és a szardínia fontos táplálékuk, de tengeri halakkal már óvatosan bánjanak, és kerüljék a különféle tengeri herkentyűket. Ugyancsak kerülendő számukra a vadhús, a marha és a disznóhús.

vercsopA

Az A vércsoportúaknak nem tesznek jót a tejtermékek, illetve az erjesztett termékekből keveset fogyasszanak, éstojást csak mértékkel egyenek.

Az olajok és zsírok közül az olívaolajat használják, semleges számukra a halolaj, és kerülendő a kukorica-és szezámolajak.

A magvak közül a mogyoróval és a tökmaggal vannak barátságban, fogyaszthatnak fenyőmagot, mákot és diót, de a pisztáciát és a kesudiót nem javasoljuk.

A gabonaféléket kifejezetten szereti a szervezetük, bár a teljes kiőrlésű lisztekkel csínján kell bánniuk.

Fűszerek a kevésbé erőszakos fajtákat használják, a szója alapú fűszerek kifejezetten jót tesznek, mert a magasabb vastartalmú ételeket szereti a szervezetük. Gyömbér, fokhagyma minden mennyiségben jó. A bors és ecet használata viszont kerülendő.

A zöldségekből, gyümölcsökből – mivel szervezetük szereti – sokat, és sokfélét fogyaszthatnak. A zöldségek nyersen és párolva ideálisak számukra. A káposztafélék, a padlizsán, a paprika és a paradicsom viszont nem ajánlható nekik jó szívvel.

A folyadékok terén is érzékenyebbek: reggelente kezdjék a napot citromos vízzel, kávéból a koffeinmenteset fogyasszák, és az alkoholos italokkal óvatosan bánjanak.

Forrás:foodyny

vissza

Hozzászólások